Verzending en levering
Hieronder leest u hoe de verzending en levering van uw bestelling verloopt bij pasablo.nl, de specialist in vrijheidsdressuur blokken.
Levertijden
Onze levertijden variëren per product en merk. De verwachte levertijd staat zowel op de hoofdpagina van de producten als in de winkelmand aangegeven. Dit gaat om werkdagen.
Producten met verschillende levertijden
Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan je kunnen verzenden. Wil je een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.
Verzendkosten
De afleverkosten zullen toonbaar worden VOOR het afrekenen van uw winkelwagen. Wij rekenen € 6.95 voor verzendingen in Nederland en € 9.95 voor verzendingen naar België.
Landen
Wij leveren veelal in Nederland en België. In principe kunnen we in ieder land aanleveren. Wij werken met internationale vervoerders. Wilt u een bestelling doen voor een land buiten de benelux, vraag dan even een offerte aan zodat we vrachtkosten op maat kunnen aanbieden.
Track & Trace
Na ontvangst van de betaling gaan wij direct aan de slag met uw bestelling. Wanneer wij uw product hebben afgegeven voor verzending proberen wij u te voorzien van een Track&Trace nummer. Dit unieke nummer is aan uw pakket gelinkt en nu kunt u online de status van uw verzending bekijken.
Vertraging tijdens verzending
Heeft u na de gestelde levertijd de bestelling nog niet ontvangen, gelieve contact op te nemen via ons contact formulier. Heeft u uw bestelling 4 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen, neem dan contact op via ons contact formulier. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij u vriendelijk het bestelnummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden wanneer u ons belt. Wij zullen dan voor u de status van de order opvragen.
U bent onverhoopt niet thuis op de dag van levering
Het kan zo zijn dat u niet thuis bent als de chauffeur met het pakket voor uw deur staat. Dit is in eerste instantie niet een heel groot probleem. De chauffeur laat een melding achter en daarin staat de nieuwe leverdatum. Probeert u dan wel thuis te zijn. Mocht de chauffeur om wat voor reden dan ook al 3x bij u aan de deur zijn geweest en u bent niet thuis, dan zal het pakket retour worden gestuurd naar Pasablo. Wij zullen contact met u opnemen om een nieuwe losafspraak in te plannen. LET OP deze kosten zijn voor uw rekening.
Een bestelling is (gedeeltelijk) geannuleerd
Een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden.
Het artikel is toch niet leverbaar.
Uiteraard komt voor een geannuleerd artikel de betalingsverplichting te vervallen. Als u al betaald hebt, dan storten we het bedrag zo spoedig mogelijk terug of sturen in overleg met u alsnog het product toe.